mhagby.blogg.se

Tisdag

Publicerad 2012-10-03 10:37:53 i Allmänt,

Idag har varit en intensiv dag. Vi fastade till klockan fem. Där emellan hade vi lektion med en kille från Oahu. Han pratade lite om profetisk gåva, och delade sina upplevelser. Han sa att man inte behöver leva endast av tro utan också av upplevelser. Så jag förväntar mig upplevelser här som jag kan dela med er sen!! 
Milo höll i bibelstudie om bön. 
Det skulle vara ett testemony idag, men det var tjejen med bruten fot och hon skulle till läkaren. Så det var ett gäng ledare som berättade om deras liv och personer de träffat. Intressant, men mycket liksom! 
Sayler, som bröt foten, fick en grej till foten som hon kunde ta av och på, så hon behövde inte ens gipsas! Så hon kan gå runt utan den utan att det blir värre, och hon kan bada och allting! Hur bra som helst!! 
 
Sista grejen på dagen delade vi in oss i grupper, köpte ett presentkort på ett matställe och gick ut och letade hemlösa/fattiga att ge det till. Vi hittade en man nere vid sjön som vi pratade med en stund och gav det till. Jag tror det är bra för mig att gå i grupper och prata med folk så jag lär mig hur man gör, hehe. Det är svårt tycker jag!
 
Chill kväll med lite matshopping och komma lite folk lite närmre. Jag är trött nu så jag orkar inte skriva mer :)
Godnatt! Nu ska jag nog visa alla folk här Emelies smycken ;)

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2012-10-03 17:58:44

Gött att du gör reklam för din syster även fast du är långt borta. Alla ska få lära känna syrran ;)

Vad gött att höra att undervisningen verkar bra.

Idag har jag varit ute och stavat för första gången... Det känns i höger arm nu på kvällen... kanske inte så van. Åkte till Grännaberget för att ingen skulle känna igen mig när jag väl gjorde det. Så så modig är jag...

Ha en god onsdag.
kram

Postat av: Syrra

Publicerad 2012-10-03 23:16:08

Bra sista mening där syrran!! Vad tyckte dom? ;)
Puss tycker om dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela