mhagby.blogg.se

Söndag

Publicerad 2012-10-15 12:18:08 i Allmänt,

Idag när jag kom hem från kyrkan blev jag gladast än jag varit hittills om man nu kan säga så! Min rumskompis Mersedes kom upp för trappan med ett brev. Och det var till mig!!! Så jag allvarlig talat hoppade upp och ner och sa till alla jag mötte på vägen till mitt rum att jag fått ett brev. Så glad blev jag! Och jag blev ännu gladare när jag läste det och såg vem det var ifrån! TACK Morgan för det fina brevet, det gjorde min dag, min vecka, mina veckor :D.
Nu kanske ni tror att jag överdriver bara för att jag vill att ni ska skicka brev till mig, men det gör jag inte. Jag blev faktiskt så glad! Haha.
 
Efter att jag mottagit och läst detta brev skyndade jag mig i ordning för att ta bussen med en gäng tjejer till Ala moana. Ett stoort shopping center med en strand bakom. Vi åt pizza på en restaurang precis mittemot Bubba Gump shrimp restaurangen för er som varit där och vet hur det ser ut. Sen gick vi runt och shoppade. Jag trodde jag skulle hitta så mycket saker att jag inte skulle ha råd med allt. Men istället gick jag och tänkte, nää jag väntar till sen om jag inte hittar något bättre.. slutade med att jag köpte ett par snygga skor från Vans och en tunika som jag nu känner mig som en hippie i.. men men. I alla fall något! Och pizzan var riktigt god! Med kyckling, bacon, tomat, sallad och stora avokadobitar på varje slice. Och den kändes typ nyttig. Inte alls flottig. Sjukt gött! 
 
På kvällen (när vi kommit hem) skulle folk på bio i Mililani, staden bredvid, så vi åkte dit! Såg Taken 2. Inte så bra faktiskt. Men det var mysigt. Det kändes hemma att vara på bio och jag förväntade mig nästan att det var Joachim som satt bredvid mig, men där blev jag besviken..
Men på bio i USA har man tydligen inte bestämda platser. Man köper en biljett och går in och sätter sig var som helst. Dåligt tycker jag, men det kanske kan vara både ock :)
 
När vi kom tillbaka har vi mest stått och pratat massa folk. Det har varit en trevlig och rolig kväll! Försöker lära några att säga Madde. Det är inte lika lätt som man tror, jag har det inspelat så ni får höra när jag kommer hem. Det låter ungefär: Mö-ddö
 
Godnatt!

Kommentarer

Postat av: Petronella

Publicerad 2012-10-15 20:35:38

Kan du inte lära dom att säga madeläään ;)?

Svar: Det gör dom redan....!!!
mhagby.blogg.se

Postat av: Nella (syrran)

Publicerad 2012-10-18 12:45:07

Hej min älskling! Nu har jag äntligen hittat till din blogg. Så mysigt att höra vad du gör och att du trivs. Här är som vanligt, killarna stojar och gullar sig omvartannat och jag och Paul jobbar på. Jag har en väldigt svår kurs nu i skolan och försöker verkligen tänka att det är bra för mig att utmana mig själv, men egentligen vill jag bara låta någon annan fixa jobbet åt mig så jag kan vara hemma och slappa ;). Sköt om dig söstra mi! Löööööve

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela