mhagby.blogg.se

Lördag

Publicerad 2012-10-07 10:22:45 i Allmänt,

Idag var det upp tiiidigt och mötas på parkeringsplatsen 7.15. Därifrån åkte vi till Wet'n'wild waterpark!! Tjiho! Vi jobbade bara 45 minuter var ungefär så resten av tiden fick vi spendera genom att åka rutschkanor man bara kunnat dröömma om! En var riktigt galen, tänk en skateboard ramp som är som ett U ungefär, denna var typ så, men lite mer som ett V! Den var riktigt brant och ROLIG! I slutet blev jag dock väldigt trött så jag somnade i en stol en stund innan vi packade ihop och åkte tillbaka. De 45 minuterna jobb var att samla ihop bönpåsar som barn (och vuxna för all del) försökte träffa i hål i en träskiva. Och även dela ut priser till de som träffade. Inte superansträngande.. Så idag har varit en go men utmattande dag. Läste bibeln och jämförde med min nya och min svenska. Det är intressant! Inte långt efter vi kommit hem var det surfers church och precis som förra veckan var det gratis middag i Coffee baren och sedan möte i byggnaden bredvid. Jag blev faktiskt inte så inspirerad på detta mötet, men så får det vara ibland också. 
Imorgon är vi lediga förutom kyrka på morgonen, men jag tror faktiskt att jag ska stanna hemma hela dagen. Folk ska till stranden osv, men jag har hand om bibelstudiet på tisdag och har lite böcker jag vill läsa. Så vi får väl se, kommer jag vara så självständig att jag stannar när alla andra kommer ha kul!? To be continued...
 
Btw, så att alla era brev ska komma till rätt ställe så får ni istället skicka dem hit:
 
Madeleine Hagby
Surfing the nations
PO Box 860366
Wahiawa, Hawaii 96786
USA
 
Om ni redan skickat det så kommer det antagligen komma fram till mig ändå, men skicka hit i framtiden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela