mhagby.blogg.se

Fredag

Publicerad 2012-10-13 10:27:56 i Allmänt,

Idag hade vi small group. Vi har fått en till ledare, som varit i Bangladesh men kom tillbaka denna veckan. Hon heter Vanessa, så vi lärde känna henne lite i morse. Hon verkar väldigt härlig och öppen! International prayer, vi bad för Maldiverna på ett kreativt sätt (det är alltid två interns som har hand om International och Local prayer). De hade olika stationer. På en kunde man sitta och be själv, en annan kunde man måla sin bön, skriva upp den eller be i grupp. Och runt om på väggarna hade de satt upp stora skyltar med fakta om Maldiverna och böneämnen. Lunch på Maui Mike's och sedan lektioner resten av eftermiddagen. Med Cindy om gamla testamentet och sedan Habitudes. Vi gick till räddnings arméns second hand. De hade alla kläder för 1$. Så jag hittade några reklam t-shirts jag ska klippa sönder och arbeta i tänkte jag. Skoj skoj. Girlsnight klockan sju med en film (What to expect when you're expecting) och efteråt lite tjejsnack. Mysig kväll helt enkelt! Ha en grymmedag!

Kommentarer

Postat av: Lynnsan

Publicerad 2012-10-13 10:52:11

Äntligen är jag inne på din blogg. Har suttit här vid köksbordet och läst alla inläggen. Jättekul att läsa. Fredagsbön igår kväll. Kalas i em för Thomas. BAS-grupp på söndag. Pappa är ute eller i källaren och jag går och plockar i ordning. Kraaaam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela