mhagby.blogg.se

Torsdag

Publicerad 2012-11-13 07:24:17 i Allmänt,

De senaste dagarna har det hänt lite saker, men jag har glömt vad, hehe.. 
I måndags var jag på stranden, det var gött. Blev brun. Det kommer vara borta till nästa vecka. 
Sen gick det några dagar tills idag. 
Vi hade lektion om bön, om att hålla kontakten med Gud. Vi pratade om problem, om du har problem i ditt liv kan det ofta bero på att det är något du behöver ändra på. Att det är något som är i vägen mellan dig och Gud. 
Resten av dagen har jag spenderat med att sopa garaget, det är inget litet garage, kommer nog få blåsor på händerna, och packat, för imorgon klockan 6.00 åker vi till KAUAI!! Så jag kommer vara otillgänglig i elva hela dagar. Så inget bloggande eller svarande i telefon på ett tag! Sedan åkte jag till Walmart och köpte en grej att organisera min lilla hylla över sängen med. Älskar det! Känns som en helt ny hylla..
Juste! Igår var det ju Halloween, och på kvällen åkte vi några stycken till grannstaden Mililani och trick or treatade!! Det var en upplevelse! Skämdes litegrann även om jag hade en darth vader mask på mig. Så jag gick bara fram till två stycken och tiggde godis, men det var roligt ändå!! De hade pyntade trädgårdar, vissa mer seriösa än andra, och många satt utanför sina hus med bord och grejer och stora baljor med godis. Det var några som hade skurit pumpor som man kunde rösta på vilken som var bäst. Vissa var helt otroliga. 
Det var spännande helt enkelt! Och det var många som sa "är inte ni lite gamla!?" Haha. De fick skylla på att jag är svensk.
Nu måste jag sova, för det är upp tidigt imorgon och åka...!
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela